3- Planifica el teu entrenament per només 1,5€ a la setmana

Posted on Posted in Eduard Barceló

Sortir a córrer de forma regular durant la setmana és una bona manera de mantenir-se en forma i és una opció de vida que actualment, lluny de ser una moda passatgera, ha vingut per instal·lar-se en el nostre dia a dia.

Si vols però participar en una cursa com la Trepitja Garrotxa Solidària convé fer alguna cosa més que sortir a rodar de tant en tant pels voltants de casa i fer alguna tirada el cap de setmana.

Per aquesta raó, des de l’organització us encoratgem a que utilitzeu una eina de planificació d’entrenaments que us pot ser molt útil per assolir el vostre objectiu.

Qualsevol planificació ha de tenir en compte el lloc en el qual em trobo (el meu estat físic actual), el lloc on vull arribar (una competició concreta o un estat físic superior) i les condicions d’entrenament de les quals disposo.

Amb una bona planificació es pot aconseguir entre altres coses:

1. Major continuïtat en els entrenaments.

2. Millora del rendiment.

3. Major progressivitat i reducció del risc de lesions.

4. Major variabilitat en els continguts d’entrenament.

5. Millor control de les càrregues d’entrenament.

6. Nivells superiors de motivació i compromís amb la tasca.

7. Desenvolupament més harmònic de les diferents qualitats físiques.

A partir d’ara, en aquest enllaç pots generar la teva pròpia planificació per a les teves curses de la Trepitjagarrotxa.

Aquesta planificació està basada en una correcta combinació de volum, intensitat i densitat en totes les sessions per tal d’aconseguir resultats superiors, racionalitzar els entrenaments i millorar la conciliació esportiva, familiar i laboral.

El programa es basa en les dades que cada usuari introdueix relacionats amb els seus valors corporals, de rendiment, disponibilitat de dies, preferències de descans i dates de l’objectiu competitiu seleccionat. A partir de tota aquesta informació individual genera una planificació, que per tan sols 1,5 euros a la setmana, et permetrà aconseguir el teu objectiu.

Cal afegir, que a la planificació de les sessions d’entrenament, s’adjunta una pauta nutricional així com una sèrie de recomanacions perquè el dia de la competició tot estigui sota control.

Si tens dubtes que funcioni no et preocupis, descarrega’t la versió de prova de 2 setmanes i en tan sols 15 dies entrenant amb el pla notaràs els teus progressos. Després no ho voldràs deixar. Clica aquí i comença ara!

 trepitjagarrotxa-eduardbarcelo